Bir Erkek, Bir Kadın ve Üçüncü Şahıs 3

Kadın bir an telefondaki sesin bir başka kadına ait olduğuna inanamadı. 

Daraldı, gözü karardı... Gözleri doldu... "Aşkımın karşılığı bu mudur" diye geçirdi içinden...

Kararsızlıkla kıpırdandı, karşıdaki kadın "Alo!" diye ses vermeye devam ediyordu. 

Dünyasını başına yıkılmıştı, sesini bulup güçlükle "alo" deyiverdi...

Orta yaşlarda bir kadın sesiydi karşısındaki... Yaş olarak eşinden büyüktü belli ki... Kadın, ısrarla "Kimsiniz" diye soruyordu.


Duyguları bir an cevap vermekle vermemek arasında gitti geldi. Cevap vermekten ölesiye korkuyordu ama cevap vermezse de kendini yiyip bitireceğini biliyordu. 

Neyse neydi... Tekrar  "Alo" diye ses verdi. "Kiminle görüşüyorum" dedi. 

Karşıdaki kadın "Ben Aysel, siz kimi aradınız" diye sordu.

İliklerine kadar ürperdiğini hissetti. Eli ayağı sinirden titriyordu. Bahçede oynayan oğlunu düşünerek, acele etmesi gerektiğini düşündü.

"Ben" dedi, kelimeler tükenmişti, bir türlü konuşamıyordu. Gözleri dolu dolu tekrar denedi...

"Gece telefonuna mesaj attığınız adamın karısıyım" deyiverdi...

Kısa bir an karşılıklı sessizlik oldu...  "Utanmıyor musun, evli barklı bir adama mesaj atmaya" diye konuşmaya başladı...

Adının Aysel olduğunu söyleyen kadın "ne mesajı" diye gevelemeye başladı. Kadın iyice sinirlenmişti. Bu ne pişkinlikti. Kendisinden mesaj ayrıntısı istiyordu, demek ki cevabını ona göre belirleyecekti.

Kadın nasıl olduysa, "sen nasıl bir kadınsın ki, benim eşime göz koyuyorsun, onunla telefonda mesajlaşıyorsun o...u" deyiverdi.

Karşısındaki kadın "Sana bir şey söyleyim mi, eğer ben ona sahip olmak isteseydim, bugün senin yanında değil, benim dizimin dibinde olurdu" diye bağırdı.

Kadın "Allah belanı versin senin o..u" diyerek telefonu kapattı...

Gözlerinden sicim gibi yaş akıyordu... Ne yapacağını bilemez halde evin içinde dolanmaya başladı. Böğüre böğüre ağlıyordu... İçi yanıyordu... Kalbinde tarifi imkansız bir acı vardı, şimdiye kadar böyle bir acı hissetmemişti.

"Olamaz, böyle bir şey olamaz" diye söylenmeye başladı. Kendinden geçmiş gibiydi. Adeta zaman durmuş, dünyası başına yıkılmıştı. Kadının sesi kulağında yankılanıyordu... Yarım yamalak hatırlıyordu söylediklerini. "Ben ona sahip olmak istesem benim dizimin dibinde olurdu" falan demişti galiba... Başka şeyler de söylemiş miydi acaba? "Ne vardı bu kadar çabuk sinirlenip telefonu kapatacak" diye söylenmeye başladı. Yine kendi kendine kızıyordu suçluymuş gibi...

Aklında bir yığın deli soru vardı. Birlikte olmuşlar mıydı? Nasıl bir ilişkileri vardı? Bu gerçek miydi? Kocasına dokunmuş muydu? Herşeyden, herkesten kıskandığı kocasının başka bir kadınla olması fikri onu resmen kudurtuyordu. Erkeğinin başka bir kadınla birlikte olduğuna inanmak istemiyordu... "Allahım çıldıracağım" diye bağırdı.

O çok sevdiği kocası gerçekten kendisini aldatmış olabilir miydi? Beyni, cevabını bilmediği onlarca soruya cevap vermeye çalışıyordu. Aklı sorularla boğuşadursun kalbi gerçekten çok acıyordu.  

"Neden, nedeeeeen" diye bağırmaya ve hüngür hüngür ağlamaya başladı... Eşine çok kızgındı. Kadınlık onuru kırılmıştı ve kendini biçare hissediyordu. Her kadın gibi kendini sorgulamaya başladı. Eksik olan neydi diye düşündü. Çirkin sayılmazdı, oğlunu büyütürken belki biraz bakımsız kalmıştı ama o kadar. Bunlar kocasının onu aldatması için geçerli bir neden değildi. Çıldırmış gibiydi... Aşk, sevgi, seks, ilişkilerinde olması gereken herşey tamdı, eksik olanı bulmaya çalışıyordu..

Üst üste kaçıncı sigarasını içmişti. Sanki faydası olacaktı. Son bir gayretle oynaması için bahçeye çıkardığı oğluna seslendi... 

Gözleri ağlamaktan kan çanağına dönmüş halde oğluna sarıldı... 

Sinirleri alt üst olmuştu. Bir taraftan ağlıyor, bir taraftan "ben şimdi ne yapacağım" diye söyleniyordu... 



......

Not:Görsel Google'dan alınmıştır


Yorumlar

  1. Eskimiyen bir konu..üçlü aşk hikayesi..devamını merakla bekliyorum...
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskimeyen ve eskimeyecek bir konu... Bakalım ne olacak. Sevgilerimle Müjdecim...

      Sil
  2. Ben de çok merak ettim. Devam edeceksin değil mi?

    YanıtlaSil
  3. Galiba ara ara hikayenin devamı olacak Sevgili Kadriye. Yorumun beni daha çok teşvik etti. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. üçüncü şahısların yer aldığı ilişkiler.. yorucu ve yıpratıcı..
    devamını okumak isterim, sevgiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birçok ilişkide gizliden gizliye var olan üçüncü şahıslar.. Filmlere, hikayelere konu olan bir gerçek...

      Sil
  5. "Ben şimdi ne yapacağım" diyen kadın için en zoru bu olmalı. Ne yapacağını bilememek en kötüsü. Ama seven kadının önünde hiçbir engel duramaz. Mutlaka bir yol bulacaktır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Rabia Hanım, ne yapması gerektiğine karar veremeyen o kadar çok kadın var ki... Bakalım nasıl bir karar verecek...

      Sil
  6. Devamını merak ettim...Üçüncü şahıslar işin içine girince ne yapacağını şaşıran kadın....şaşırtan da kadın ne olacak zor bir mesele..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadına en büyük kötülüğü yine bir kadın yapıyor. Bakalım neler olacak...

      Sil
  7. üzücü, korkutucu ama devamında ne olacak diyerek merak uyandırıyor. bekliyorum devamını. üçüncü şahıslar.. Allah korusun :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım neler olacak Cam Misket. Allah üçüncü şahıslardan korusun inşallah...

      Sil
  8. okurken bile canımı acıtan bir konu bu devamını merakla bekliyorum sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de nefret ettiğim bir konu, birçok evliliğin üzerine çöken bir karabasan. Sevgiler Gülşahcım.

      Sil
  9. Suç adamda; ama adam ortada yok ve birbirine hakaretler eden, o adamı paylaşamayan iki kadın var. Yazık... Ben bunu kabul edemiyorum işte. Yapayalnız bırakılması gereken bir adamı kadınlar paylaşamıyor. Bana garip geliyor. 4 bölümü de bir çırpıda okudum. Umarım daha sık yazabilirsin. Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adam firari Söz Sanatı. En rahat olan adam olsa gerek.

      Sil

Yorum Gönder

yorum bırakırsanız mutlu olurum

Bu blogdaki popüler yayınlar

Genç Kızları Bekleyen Büyük Tehlike; Tecavüz Hapları

Yatalak Hastalarda Görülen Yatak Yaraları

Şiddetli Baş Ağrısı Nasıl Geçer