Bir Erkek, Bir Kadın ve Üçüncü Şahıs (2)

Kadın böğüre böğüre ağlamaya başladı. Kendini hiç bu kadar yalnız ve çaresiz hissetmemişti. 

Şimdi ne yapacaktı. Oğluna baktı... Daha çok ağlamaya başladı. 

Acaba diyordu kendi kendine.. abartıyor muyum? O çok sevdiği adam, her türlü hatasına, kusuruna katlandığı kocası, ona  bunu yapmış olabilir miydi..

Evin içinde ne yapacağını bilmeden dönüp duruyordu. Üzerine çöken kabus onu bilinçsiz hareket etmeye zorluyordu...

Sinirleri oynamış, doğru düşünme yetisini kaybetmişti. Yanlış bir şey yapmaktan korkuyordu...


Eşinden onu bu duruma düşürdüğü için nefret ediyordu. Bunu bana nasıl yaparsın diye, haykırmamak için kendini zor tutuyordu. 
görsel alıntıdır
Bir süre daha evde amaçsız bir şekilde dolandı durdu. 

Ve, kararını verdi.

Evet, o o...ya telefon etmeli, hesap sormalıydı...

Sen kimsin demeliydi, sen ne hakla benim mutluluğumu bozuyorsun, evliliğimi kirletiyorsun diye yüzüne söylemeliydi... Yoksa sakinleşemeyecekti...

Peki, ya gerçekse ya gerçekten bir kadınsa o zaman ne yapacaktı. "Onu da o zaman düşünürüm" diye söylendi...

Oğlunu bahçeye çıkardı... Gece aklında kalan telefon numarasını bir çırpıda çevirdi...

Aman Allahım, beyninden vurulmuştu, telefondaki bir kadın sesiydi... Ne yapacağını bilemedi, eli ayağı birbirine dolaştı...

Kiminle görüşüyorum, deyiverdi usulca....

Yazının bir önceki bölümüne buradan ulaşabilirsiniz.




Yorumlar

  1. merhaba takibe geldim sizi de beklerim
    http://nevanurkece.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. ne yazacağımı bilemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım devamında neler olacak Sevgili Bahçe Perim.

      Sil
  3. Valla ben de bi çırpıda okudum, ama ne yazacağımı bilemedim... Devamı olaydı, iyiydi... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devamı var da ne zaman onu bilmiyorum... Sevgiler canım...

      Sil
  4. devamı için takipte kalın :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takip ettiğiniz için teşekkür ederim Hazelcim.

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. En kısa sürede yeni bölümler gelecek...Sevgiler..

      Sil
  6. Çoğu kadının maruz kaldığı duygular... devamını bekliyorum !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, ben de kadınlara bir da bu açıdan bakmak istedim. Sevgiler..

      Sil
  7. bence kadın adama vursun bir tekme gücünü göstersin. zaten adam arkadaş çevresinden kopamamış bir tip, kadıncağız neden ki mutluluğunun bozulduğunu düşünüyor ki, zaten mutlu değiller ki :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakalım neler olacak, kafamda var birşeyler ama değişebilir de... Evet, sanki biraz mutsuz bir aile gibiler. Daha doğrusu kadının zorlaması ile giden bir ilişki bu....

      Sil
  8. Ben de 'öteki kadın' a hesap sormayı, kocasına hesap sormaktan daha uygun gören kadınları anlayamıyorum... Evli olan, erkek. Bir sözü, bir bağlılığı olan da o. Erkeğe hiçbir şey yokmuş gibi davranıp sevgilisine hesap sormak bana samimi gelmiyor. Tabii, bu yazı genel düşüncelerimi yazabileceğim bir yazı olduğu için söylüyorum bunları. Sadece hikayenin kahramanı olan, aldatılan kadına değil yani. 3'e geçiyorum.

    YanıtlaSil
  9. Ben de 'öteki kadın' a hesap sormayı, kocasına hesap sormaktan daha uygun gören kadınları anlayamıyorum... Evli olan, erkek. Bir sözü, bir bağlılığı olan da o. Erkeğe hiçbir şey yokmuş gibi davranıp sevgilisine hesap sormak bana samimi gelmiyor. Tabii, bu yazı genel düşüncelerimi yazabileceğim bir yazı olduğu için söylüyorum bunları. Sadece hikayenin kahramanı olan, aldatılan kadına değil yani. 3'e geçiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Söz Sanatı bence de öteki kadına hesap sormak çok adil değil. Sevgiler.

      Sil

Yorum Gönder

yorum bırakırsanız mutlu olurum

Bu blogdaki popüler yayınlar

Genç Kızları Bekleyen Büyük Tehlike; Tecavüz Hapları

Yatalak Hastalarda Görülen Yatak Yaraları

Şiddetli Baş Ağrısı Nasıl Geçer