Bir Erkek Bir Kadın ve Üçüncü Şahıs

Akşam saatleriydi. Kadın balkonda bir taraftan sigarasını içiyor, bir taraftan da eşinin eve dönmesini bekliyordu. 

Yine gecikmişti. Eve dönüş saatinin üzerinden onca zaman geçmiş olmasına rağmen kocası hala eve dönmemişti. 

Dünya güzeli bir çocukları vardı. Çocuk bu gece iyice masumlaşmıştı sanki.  Kadınsa babanın gelmeyişine içten içe içerliyor, ona epey kızıyordu.

Evlendikleri günden bu yana ilişkileri
bu şekilde sürüyordu. Eşi bir türlü arkadaş ortamından
ve alkolden kopamamış, arkadaşları ile her gece görüşmeye ve alkol almaya devam etmişti. 

Kadın, eşinin alkol sorunu olduğunu bildiği halde kabul etmek istemiyordu. Ona inanılmaz bir aşkla bağlıydı. Eşinin hatalarını görmek ona inanılmaz bir acı veriyordu.

Oysa, eşi haftanın birkaç günü dışında eve geç geliyor, arkadaşları ile birlikte feneri bir meyhanede söndürüyordu.

Bugün de böyle bir gün diye düşündü. "Kahrolası, kim bilir kiminle birlikte" diye iç geçirdi. 

Balkondan son defa bakıp uyuyan oğlunu öptükten sonra yatak odasına geçti. 

Saat gece yarısını geçmişti, sessizlikte korkunç bir melodi çıkaran kapının zili ile irkildi. "Geldi" diye söylendi kendi kendine. 

Kapıya seğirtti. Çocuk uyanmasın diye, kocası zile bir daha basmadan açmak istiyordu. Açtı kapıyı, kör kütüktü. Leş gibi ter kokuyordu. Nefesi de alkol kokuyordu. Sabah giydiği ütülü gömleği kırışmış ve kirlenmişti.
görsel alıntıdır
Kadın söylenmeye başladı. Onca şey söylüyordu ama eşinin zerre umrunda değildi. Ona göre yaptığı gayet doğaldı, arkadaşları ile biraz eğlenmişti, bunda ne vardı.  Adam, cep telefonunu masaya bırakıp yatak odasına geçti ve hemen uykuya daldı.

Bütün sinirleri ayağa kalkan kadın yatakta dönüp dururken cep telefonuna gelen mesaj sesiyle irkildi. "Bu da kim" diye geçirdi içinden.

Yavaşça yataktan kalktı. Hiç de anlamazdı bu aletten ama içi içini yiyordu. Tuşlara basmaya başladı. İşte mesaj oradaydı. Telefondaki mesaj "sesini duymadan uyuyamadığımı bilmiyor musun" diyordu. Hem sadece bir mesaj değil birkaç tane aynı tür mesaj vardı... "Aman Allahım! Beni aldatıyor." diye düşündü. 

Kadın çılgına dönmüştü. Hemen kocasını uyandırdı. Kocası alkolün etkisiyle pişkin pişkin samimi bir arkadaşının kendisine şaka yaptığını söylüyordu. "İstersen arayalım" diye de karısına kafa tutuyordu.

Kadın eşine duyduğu onca aşka onca sevgiye karşılık yaşadığı bu olay nedeniyle adeta şoka girmişti. Titriyordu. Eşine inanmak istiyordu. "Olmaz" diyordu. "Eşim bana deli gibi aşık, beni aldatmış olamaz." diyordu. 

Karşısındaki en sevdiği, canının içi, sevgilisi, gençlik aşkı, uğruna her şeyini verdiği kocasıydı. Yapmazdı, yapamazdı. 

Kocası tekrar uykuya daldı ama kadın bir türlü uyuyamıyordu. Kimdi bu? Kocasının işgüzar arkadaşlarından birisi miydi, yoksa gerçekten kocasının sesini duymak isteyen bir kadın mıydı? Çıldırmak işten bile değildi. Kuduruyordu, kıskançlığı ta iliklerinde hissediyordu. Eşinin yüzünü parçalamak, evde ne var ne yoksa kırıp dökmek istiyordu. Ama sakin olmalıydı, diğer odada uyuyan bebeğini düşündü ve ağlayarak yatağa uzandı.

Kadın aldatılmış olma ihtimalini düşünüp,  ne yapacağını bilmeden yatakta döndü durdu. Sabahı dar etti. İçi parçalanmıştı, gözleri kan çanağına dönmüştü. Kahrolmuştu. Hayatının en kötü gecesini geçirmişti. Sessizce yataktan kalktı. 

Kahvaltı sofrasını hazırladı. Hiçbir şey olmamış gibi davranmak istiyordu. Kocası da uyandı, duş aldı. Anlaşılan o da hiçbir şey olmamış gibi davranmayı tercih etmişti. 

Konuşmadılar, hiçbir şey söylemediler. Kocası kahvaltısını yapıp, işe gitti. Kadın yalnızlığı ve şüphesiyle baş başa kalmıştı. Şimdi ne yapacaktı?


Devamı olabilir...   


Yorumlar

  1. Günümüz gerçeklerini yansıtan harika bir konuya değinmişsin Nermincim. Öncelikle tebrik ederim. Bana sorarsan eğer, ben bu konuda biraz katıyım. Kişiye olan saygım ve dolayısıyla sevgim biter. Gururumu ön plana koyup hayatımdan çıkarırım. Sevgiyle kalalım diyorum. Sevgi ve saygıyı yitirmeyelim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçimden küçük bir hikaye yazmak geldi. Sonra kelimeler dökülüverdi. Bakalım sonra ne olacak.Sevgiler canım...

      Sil
  2. Çocukları için herşeye katlanır bir kadın......Kalsa bir dert, gitse bir dert....
    Hikayenin sonunu merak ediyorum Nermin...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, çoğu zaman büyükler değil çocuklardır evlilği yürüten: Yorumunla bloğumu şenlendirdin. Sevgiler Sertaç...

      Sil
  3. hiç iyimser olmamak lazım şüpheyle bakmak gerek sonrası içinse büyük karar herkes için farklı olacaktır tabiki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyimser de değil aslında şüphe boğazını yakıyor, kendini çok kötü hissediyor ama eli kolu bağlı sankı...

      Sil
  4. Devamını isteriz:))Türkiye'deki milyonlarca kadının halini gözler önüne sermişsin. O yüzden kadınlar mutlaka iyi eğitim görüp, iyi meslek sahibi olup, çatır çatır para kazanmalı. Kimseye hele hele kocaya asla muhtaç olmamalı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Müjde ara ara devamını yazabilirim. Evet eli ekmek tutmayan bir kadının dramı aslında bu hikaye. Sevgiler...

      Sil
  5. Devamını merak ediyor insan. Etrafta yeterince mutsuz hikâye ver. Mutlu bir son ile biter umarım 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah diyorum Esra. Bu arada bloğuma hoş geldin. Sevgiler...

      Sil
  6. Aslına bakarsan aldatmış aldatmamış umurumda olmazdı, zaten evde olmadıktan sonra arada bir kadın olmasa da benim için bitmiştir her şey...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Handan, sen daha kararlısın galiba ikili ilişkilerde. Bazı kadınlarsa eşinin saatler boyunca dönmesini, eve geç geleceğini haber vermesini bekliyor ne yazık ki. Erkek egemen bir milletiz ve ben de elimden geldiğince kadınların yaşamış oldukları sıkıntıları kaleme almaya çalışıyorum. Bundan sonra bu tarz hikayeleri paylaşmaya devam edeceğim... Sevgiler canım...

      Sil
    2. Hepimiz hayatın içindeyiz, bir sekilde idare ediyoruz. Benim demek istediğim arada başka bir kadın olmasa da bu şekilde yaşam zaten kötü, aldatılmaktan bir farkı yok bence.

      Devamını merakla bekliyorum:-)

      Sil
    3. Kesinlikle katılıyorum. Aslında öyle veya böyle zaten yok adam. Evet, aldatılmak kadar olmasa da yeterince kötü bir yaşam şekli bu. Toplumu biraz deşsek ne hikayeler çıkıyor biliyor musun. Devamını ben de merak etmeye başladım, bakalım neler olacak...

      Sil
  7. Gittikçe yalnızlaşan kadın daha da içine kapanır... Sonra bir gün bu gerçekle yüzleşme cesaretini kendinde bulur. Sormalı ve konuşmalıdır. Onu kaybedecekse bile bunun artık içini acıtmayacağını bilir çünkü yalnız yaşamaya alışmıştır zaten. Sonunda adam (ki lafın gelişi bu. Adam falan değildir o ahlaksız, namussuz) resmen gitmiştir. (...:)))))...)

    Sonrasında konu nasıl gelişir? Bunu ancak Sevgili Nermin Hanım tamamlar. :))) Bekliyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakalım devamı nasıl olacak.. Ben de merak ediyorum...

      Sil
  8. Kadının ne yapacağı merakla bekleniyor. İnşallah iyi bir karar verir :)

    YanıtlaSil
  9. Kadın henüz karar vermedi ama çok üzgün Rabia Hanım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. merakla devamını bekliyorum Nermin hanım..Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloğuma hoş geldin Gülşah. Ben de en kısa sürede devamını yazmayı düşünüyorom. Sevgiler.

      Sil
  11. Devamı olmalı...merakla okudum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burcu bloğuma hoş geldin. Devamı olacak inşallah, bakalım ne zaman... Sevgiler...

      Sil
  12. bence adam aşık değil karısına

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanki göstermesi gereken ilgiyi göstermiyor biraz da değer vermiyor gibi..

      Sil
  13. 2014? İki yıl önce başlamışsın, benden de yavaşsın sen :)) Evet, bir şey söylemeden önce okumadığım iki bölümü de okumak istiyorum. Öptüm.

    YanıtlaSil
  14. 2014? İki yıl önce başlamışsın, benden de yavaşsın sen :)) Evet, bir şey söylemeden önce okumadığım iki bölümü de okumak istiyorum. Öptüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biraz yavaşım galiba Söz Sanatı :)))

      Sil

Yorum Gönder

yorum bırakırsanız mutlu olurum

Bu blogdaki popüler yayınlar

Genç Kızları Bekleyen Büyük Tehlike; Tecavüz Hapları

Yatalak Hastalarda Görülen Yatak Yaraları

Şiddetli Baş Ağrısı Nasıl Geçer