11 Şubat 2014 Salı

Hayvanat Bahçesindeki Zürafayı Keserek Aslanlara Yem Yaptılar

Sabah kahvaltı yaparken, haberleri dinleyim, günün önemli gelişmelerini şöyle bir gözden geçireyim demiştim ki bir de ne göreyim: 

Danimarka'nın Kopenhag kentinde bulunan hayvanat bahçesinde Marius isimli zürafa kesilerek aslanlara yem yapılmış. 18 aylık olan Marius, aralarında çocukların da bulunduğu çok sayıda seyircinin gözü önünde kesilerek aslanlara yem yapılmış. 

Duyunca kulaklarıma inanamadım. Danimarka'dan bahsediyoruz. Hayvan haklarını korumaktan bahseden, Avrupalı olduğunu söyleyen ve gelişmiş ülkeler arasında gösterilen Danimarka'dan bahsediyoruz. 

Zürafayı kesmelerine gerekçe olarak hayvanat bahçesinde yer kalmamasını göstermişler. Özürleri kabahatlerinden de beter. 

Böyle bir vahşet Türkiye'de olsa kıyameti koparan Avrupalılar acaba bu vahşet karşısında seslerini çıkartacaklar mı? 

Gerçekten inanılır gibi değil. Hayvanseverlerden büyük tepki gören bu katliamın küçük çocukların gözü önünde yapılmış olması affedilir gibi değil. 

Hayvanat bahçesi müdürü yaptığı açıklamada zürafayı başka hayvanat bahçelerine göndermeyi düşündüklerini ancak hiçbirisi istemediği için bu şekilde davrandıklarını söylemiş. 

Zürafanın kesilme nedenleri arasında erkek zürafa olarak tek kalması da varmış. Hayvanat bahçesindeki tüm zürafaların çifti varken Marius isimli zürafanın ne yazık ki eşi yokmuş.




5 yorum:

  1. Gerçekten çok şaşırtıcı bir durum. En azından doğaya salsalarmış yani Afrika'ya değil mi?

    YanıtlaSil
  2. Nermin'ciğim bu haberi gazetede görünce kahrolmuştum:( çok üzüldüm yahu yukarıdaki yorum sahibi hanfendiye yürekten katılıyorum Afrika'ya geri gönderselirdi:( yazık, günah yaa:((( dediğin gibi bir de Danimarka! güya çağdaş ülke! :(
    sevgiyle kal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen gelişmiş bir ülke olmak da yetmiyor maalesef.. bu canavarlığın çocukların gözü önünde yapılmış olması affedilir gibi değil...

      Sil
  3. Of yazıyı okuyunca kötü oldum. İnsanoğlu elini değdiği her şeyi mahvediyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zavallı Marius'un yaşama hakkı yer yok diye elinden alınmış. Bırakın doğal hayata yaşasın hayvan. Bu nedir böyle anlamadım, bir de çocukların gözü önünde yapılıyor tüm bu işkence...

      Sil

yorum bırakırsanız mutlu olurum