13 Ocak 2014 Pazartesi

Genç Kızları Bekleyen Büyük Tehlike; Tecavüz Hapları

Merhaba arkadaşlar;

Bugün, genç kızları bekleyen büyük tehlike olarak adlandırılan tecavüz haplarından bahsedeceğim. 

Ne alaka şimdi demeyin. Tecavüz hapı kullanımı çok yaygınlaşmış. Belki de çoğu genç kızımız bu ilaçları tanımadıkları için  istismara uğruyorlar. 

Dün Hürriyet Pazar ekini okurken bu konuyla ilgili yazılmış bir yazı dikkatimi çekti. Yazıyı bir solukta okudum ve bu konuya ben de blog sayfamda yer vermeliyim diye düşündüm.

Olayın boyutu tüyler ürpertici olduğu için kendimi genç kızları uyarma ve bilinçlendirme noktasında sorumlu hissettim ve bu yazıyı kaleme almaya karar verdim.

Arkadaşlar, dün okuduğum yazı üzerine küçük bir araştırma yaptım ve bu haplar hakkında ilginç bilgiler elde ettim.

 Herşeyden önce tevavüz hapları, renksiz, kokusuz ve tatsız ilaçlarmış. 

Çoğunlukla genç kızları hedef alan bu haplar tecavüz amaçlı kullanılıyor. 

Hapı çoğu zaman farkına varmadan içmek zorunda kalan genç kız kısa bir süre içinde kendinden geçiyor.

Bu ilaçlar merkezi sinir sistemini etkisi altına alıyor ve etkisi 6 saat kadar sürüyor. İlacın vücutta yarattığı uyuşukluk etkisi tam olarak 12 saat içinde sona eriyor.

Güçlü bir uyuşturucu olan tecavüz hapları içildikten sonra uyuşukluk, baş dönmesi, sersemlik, hareketlerde kontrolsüzlük, konuşamama, koordinasyon kaybı gibi belirtiler gösteriyor. 

İlacın etkisini göstermesinden sonra mağdur kişi ne yazık ki tecavüzü, tecavüzün gerçekleştiği mekanı ve tecavüz yapan kişiyi hatırlayamıyor.

Bu tür ilaçlar sıvı içinde çözümlenebildiği için genellikle içeceklerin içinde ikram ediliyor. Burası en can alıcı nokta ne yazık ki... Meyve suyu ya da bira içtiğini sanan genç kız tüketmiş olduğu içecekle birlikte tecavüz hapını da içmiş oluyor.

Özellikle alkol ile alındığında daha tehlikeli olan bu ilaçlar içen kişide ileri derecede bilinç kaybına neden oluyor. 

Tecavüz ilaçları dışında bir başka tehdit de erotik web sitelerinde satılmakta olan azdırıcı damla adlı ürünler. Bu damlalar da ne yazık ki içeceğe karıştırılarak kullanılıyor. Kendisinden habersiz  içeceğine ilaç katılan kişi tecavüz haplarında olduğu gibi kısa bir süre içinde kendinden geçiyor ve bilinç kaybı yaşıyor. 

Bir başka tehlike ise bayıltıcı spreyler. Bayıltıcı spreyler de kötü niyetli kişilerin kullanmaktan hiç çekinmedikleri bir ürün. 

Genç kızlarımızı bilinçlendirme adına ele almış olduğum bu yazı inşallah genç kızlarımız tarafından okunur. Bu yazıyı yazmasam asla rahat edemezdim. Allah, genç kızlarımızı ve çocuklarımızı kötü niyetli insanlardan korusun...













10 yorum:

  1. Ne kadar ürkütücü, ne kadar üzücü :(

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Kaleminize sağlık Nermin Hanım.Gerçekten günümüzde birçok genç kız böyle tuzaklarla karşılaşıyor.Bu konuda daha da bilinçlendirilmeleri gerekiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ülkü Hanım. Kendimi bu konuda yazmak zorunda hissettim. Birçok genç kız bu haplardan bihaber olduğu için böyle ucuz tuzaklara düşüyor ne yazık ki.

      Sil
  4. 17 yaşında bir kız annesi olarak dehşet içinde okudum. Her seferinde ikaz ederim ama karşı taraf kötü niyetli olunca nereye kadar koruyabilirim kızımı...Rabbim kötülerden korusun Allaha emanet yavrularımız...Takipçinizim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Sertaç ben de bu yazıyı bir nebze kız çocuklarımıza faydası olursa diye kaleme aldım. İnanin ben de böyle bir hap olduğunu ilk defa Hürriyet pazar Keyfi okurken öğrendim ve dehşete kapıldım. Derhal bu yazıyı yazarak bir iki üç kaç kişi olursa olsun ulaşıp bilgilenmelerini sağlamak istedim. Umarım faydalı olur ve genç kızlarımız bu tür tehlikelerden uzak kalmayı başarabilirler. sevgiler. Blog safyama göstermiş olduğun ilgiye teşekkür ediyorum.

      Sil
  5. Bilgilendirici olmuş ama artık şort giyinsen dayak hamile olup yürüsen Şiddet hangi birinden kendimizi savunalım valla bilemedim. Gün geçmiyor ki bir olay patlak vermesin Freni tutmayan bir araba gibiyiz savruluyoruz Rabbim tüm çocukları korusun :(

    YanıtlaSil
  6. Hanımefendi bu ilaç ın 1995 yıllarında olma ihtimali varmı bir arkadaşım bu olayı yaşamıştı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir diye düşünüyorum. Bu yoksa dahi buna benzer bir şey var olmalı ki arkadaşınız bunu yaşamış. Arkadaşınız adına çok üzüldüm :(

      Sil

yorum bırakırsanız mutlu olurum