20 Kasım 2013 Çarşamba

Merhaba

Merhaba
Blog sahibi olmayı ve bu yeni bir dünyaya adım atmayı uzun zamandır düşünüyordum. İçimde engelleyemediğim bir yazı yazma isteği var. bunun için çok düşündüm  ve bugün cesaretimi toplayarak bir blog açtım. Bundan sonra hem kendi ilgimi çeken konularda hem de sizlerin dikkatinizi çekebilecek ilginç konularda yazı yazmak istiyorum. Yazı yazmaktan büyük bir keyif alıyorum. Yazı yazdığım zaman kendimi çok iyi hissediyorum. Bana çok keyif veren yazılarım bakalım size de benim kadar keyif verecek mi? Bundan sonra gündelik hayata dair ilgimizi çeken ilginç konulardan, gündemi belirleyen olaylardan, sağlık, spor, estetik, moda vb. konulardan oluşan yazılarımla sizlerle birlikte olmaktan büyük bir keyif alacağım. Blog açma fikri ve yazılarımı sizlerle paylaşmak bana çok cazip geldi. Bir ön araştırma yaptım ve blog açmak için Blogger'ı  tercih ettim. İlerleyen günlerde yeni yazılarımla sizlerle birlikte olacağım. Şimdilik hoşça kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum bırakırsanız mutlu olurum